تلفن های تاشوی سامسونگ را به یاد دارید؟ جالب است بدانید تولید آنها هنوز ادامه دارد. البته این موبایل ها در سالهای اخیر هوشمند شده و غول کره ای از سیستم عامل اندروید برای مدل های ارائه شده در سالهای اخیر استفاده کرده و اکنون نیز قصد دارد یکی از بهترین نمونه های این سری محصولات را تولید کند.

مجوز مخابراتی این دستگاه هفته پیش با شماره مدل SM-G9198 توسط سازمان استانداردهای مخابراتی چین منتشر شد. این موبایل تاشو از ۲ نمایشگر بهره برده که صفحه نمایش خارجی آن ۳.۹۱ اینچی بوده و رزولوشن آن نیز ۷۶۸ در ۱۲۸۰ درنظر گرفته شده است. بدنه مشکی و خوش طرح این دستگاه نیز کاملا یادآور تلفن های ساخته شده پیش از آغاز دوران تلفن های لمسی و هوشمند است.

در ادامه برای مشاهده مشخصات سخت افزاری و تصاویر این محصول با دیجیاتو همراه باشید.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، این تلفن هوشمند تاشو به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۸ با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و در کنار آن نیز از دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد. نرم افزار در نظر گرفته شده برای این محصول نیز اندروید آب نبات چوبی نسخه ۵.۱.۱ است که برخی از نرم افزارهای اختصاصی سامسونگ همراه آن ارائه خواهد شد.

چنین دستگاهی می تواند برای طرفداران موبایل های تاشو محصولی ایده آل باشد، اما سامسونگ معمولا این نوع از تلفن های هوشمند را تنها برای ارائه به بازار چین در نظر می گیرد. هرچند شاید استقبال از ساخت موبایل تاشو با سخت افزار قوی و باکیفیت موجب شود سازنده محصول فوق را در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.

در پایان می توانید تصاویر منتشر شده از این دستگاه را مشاهده نمایید.

Samsung-SM-G9198-05

samsung-flip-phone-3

samsung-flip-phone-1

samsung-flip-phone-2

منبع:digiato