UP by Jawbone



وب سایت ورج ( theverge ) به تازگی لیستی از بهترین اپلیکیشنن های تناسب اندام را برای آیفون تهیه و منتشر کرده است.بیشتر اپلیکیشن های سلامتی ردگیری فعالیت‌های ورزشی با استفاده از سنسور حرکت کار می‌کنند و به هیچ سخت‌ افزار اضافی نیاز ندارند. این اپلیکیشن ها تنظیم و نظارت فعالیت‌هایتان را برایتان آسان می‌کنند و با گزارش زمانی از پیشرفت‌ تان به شما انگیزه می‌دهند.

اپلیکیشن های سلامتی و آمادگی جسمانی  شما را به سکوی بالای مسابقات آمادگی جسمانی نخواهند رساند، اما به شما کمک می‌کنند که زندگی سالم‌ تری داشته باشید. اپلیکیشن های زیادی برای این کار وجود دارد، اما وقتی به همه جنبه‌های این اپ‌ها نگاه کنیم، یکی از آن‌ها از همه بهتر به نظر می‌رسد.در ادامه بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای آیفون را به همراه لینک دانلود آن مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

UP by Jawboneمقام اول : UP by Jawbone

اپلیکیشنی که تمام نقاط مثبت را دارد و حتی چند قدم جلوتر نیز قرار گرفت است اپلیکیشن UP‌ ساخته شده توسط Jawbone است. ممکن است با UP به عنوان یک مچ‌بند ورزشی، برای نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، آشنا باشید، اما قسمت مهم این عملیات در واقع در این اپلیکیشن دستیار هوشمند قرار گرفته است. با استفاده از سنسورهای داخلی گوشی‌تان، UP‌ تمام اطلاعاتی که توسط یک مچ‌بند اختصاصی به دست می‌آورید را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای استفاده از این امکانات باید گوشی خود را همراهتان داشته باشید. و بهتر از همه، این اپلیکیشن کاملاً رایگان است.

UP با بررسی اطلاعات شما چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد، می‌تواند به صورت خودکار در روزهای استراحت‌تان به شما یادآوری‌هایی انجام دهد و یا برای رسیدن به یکی از هدف‌هایتان تشویق‌تان کند. همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های تنظیم‌شده‌ای برای مقدار خاصی از قدم‌هایی که برداشته‌اید یا گزارش پیشرفتی از روزهایتان تهیه کنید.

برخلاف دیگر اپلیکیشن های آمادگی جسمانی، که با هدف ۱۰ هزار قدم در سال شروع به کار می‌کنند، UP‌ به صورت هوشمندانه‌ای، با توجه به میانگین دیگر کاربرانی که قد، وزن و سن مشابهی با شما دارند، هدفی به شما پیشنهاد می‌دهد. این امکان، امکان ساده‌ای است اما باعث می‌شود این اپلیکیشن بیش از آنکه آزاردهنده باشد به شما کمک کند.

علاوه بر نظارت بر فعالیت‌هایتان، UP همچنین می‌تواند فهرستی از همه غذاهایی که مصرف کرده‌اید را در اختیارتان قرار دهد. وارد کردن هر وعده غذایی در برنامه‌ها کار سختی است، اما UP تلاش می‌کند با راه‌های آسان و سریع برای وارد کردن غذایتان این کار را آسان‌تر کند و موفق نیز می‌شود. علاوه بر جستجو در دیتابیس UP، اسکنری در این اپ وجود دارد که توسط آن به سرعت می‌توانید غذاهای آماده را بر اساس بارکدشان به این اپلیکیشن اضافه کنید. لیستی از رستوران‌های نزدیک به شما، بهتان اجازه خواهد داد با چند انتخاب، گزارشی از غذایتان به این اپلیکیشن بدهید. همه این‌ها نقاط قوت اپی است که علاوه بر سبک و لذت‌بخش بودن، بسیار قوی و انعطاف‌پذیر نیز هست.

به طور کلی، UP‌ اپیلیکیشنی است که به دلیل کامل و مفید بودنش آن را انتخاب می‌کنیم. اما اگر چیز ساده‌تری می‌خواهید، شاید انتخاب بعدی مان برایتان جالب‌تر باشد.

UP by Jawbone

دانــــــلــــــود قیمت : رایگان